FAQ
Jaké produkty a služby nabízíte?
Zboží určené pro zvedání?
Kde působíte?
Jak si můžu zakoupit vaše produkty?
Jaké nabízíte způsoby doručení?
Jaké produkty a služby nabízíte?
Náš prodejní
sortiment zahrnuje produkty určené pro zvedací operace (mimo jiné vázací
řetězy, textilní vazáky, lanové vazáky, řetězy a lana v metráži, zařízení
pro zvedání a manipulaci), upínací pásy, kusové komponenty a příslušenství pro
zvedání a přemisťování břemene a produkty ze sekce železářství.
Nabízíme
servis a revize vázacích prostředků.
Provádíme
tahové (do 1500kN) a cyklické tahové zkoušky (do 250kN).
Více informací
o revizích a naší zkušebně naleznete v odkaze: https://www.pavlinek.cz/pages/zkusebna-revize
V čem je zboží určené pro zvedání speciální?
Zvedání je
dynamická operace vyžadující použití speciálního zboží vyhovující
z hlediska konstrukce, bezpečnosti, použitých postupů výroby, obsluhy a
kontrol a certifikace.
Zboží určené
pro zvedací operace (např. řetězové, textilní, lanové vazáky; zařízení pro
zvedání a manipulaci – kočky, kladkostroje, navijáky; vázací body, vysokopevnostní
třmeny, atd.) je zařazeno do harmonizované sféry (v ČR zákon č. 22/1997 Sb.).
Toto zboží musí vyhovovat požadavkům Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/42/ES o strojních zařízeních.
Tyto
produkty jsou opatřeny označením „CE“ a údajem o nosnosti a jsou dodávány spolu
s ES prohlášením o shodě a návodem k obsluze.
Kde působíte?
Naše služby
poskytujeme na území České, Slovenské a Polské republiky.
Navštivte náš slovenský eshop www.pavlinek.sk (platba v EUR) nebo polský eshop www.pavlinek.pl (platba v PLN).
Jak si můžu zakoupit vaše produkty?
Námi nabízené
produkty zakoupíte v našem e-shopu www.pavlinek.cz, kontaktováním našeho obchodního oddělení (telefonicky +420 595 693 911 nebo nám
napište na adresu
obchod@pavlinek.cz ).
Rovněž
můžete osobně navštívit náš showroom v Ostravě-Vítkovicích.
Jaké nabízíte způsoby doručení?
Spolupracujeme
s doručovacími společnostmi GLS, PPL, DPD.
Zboží si můžete nechat poslat na adresu nebo na výdejní místo.
Pokud je zboží skladem, standardně je odesíláno do 24hod.
Možností je i vyzvednutí na prodejně
v Ostravě-Vítkovicích.
Jak si mám vytvořit účet na eshopu
Pokud nakupujete jako fyzická osoba: nejprve zadáte svou emailovou adresu na našem eshopu. Do emailové schránky Vám bude doručen kód pro přihlášení. Při každém dalším přihlášení postupujete obdobně – přihlašujete se po zadání kódu, který Vám bude zaslán do emailové schránky.
Proces je zpracováván naším obchodním oddělením. V případě, že jste s námi již v minulosti spolupracovali, automaticky přenášíme údaje o době splatnosti a zařazení do slevové skupiny i do Vašeho eshopového účtu.
Jaké nabízíte způsoby úhrady?
První prodej
řešíme formou zálohy / dobírky / osobního odběru zboží u nás. Druhou objednávku
lze hradit platbou s krátkou splatností. Od třetí objednávky můžeme
nastavit dlouhodobé podmínky (se standardní dobou splatnosti 30dní nebo
individuální splatnost po domluvě).
Proč spolupracovat s námi?
Společnost
Pavlínek s.r.o. funguje na trhu od roku 1996. Skladem držíme trvale zboží
přesahující hodnotu 30mil. Kč, od desítek dodavatelů z celého světa.
Nabízíme komplexní služby, mimo prodeje a výroby zboží i revize a trhací
zkoušky.
Jsme certifikováni podle ČSN EN ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001. Náš
eshop je certifikován Asociací pro elektronickou komerci (APEK), jsme členy
Asociace zvedacích zařízení ČR (AZZ ČR), Regionální hospodářské komory Ostrava
(RHK), Svazu podnikatelů pro využití energetických zdrojů SPVEZ. Držíme ocenění
Zelená Firma a také jsme v programu Zodpovědná firma.
Jak můžu vrátit zakoupené zboží
Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od smlouvy do 14
dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pro
uplatnění tohoto práva zašlete oznámení o odstoupení na e-mail obchod@pavlinek.cz
nebo na adresu sídla společnosti (případně můžete využít náš formulář). Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním
obalu. Náklady na vrácení nese zákazník.
Jak probíhá reklamace zboží?
Pokud se na
zakoupeném zboží objeví vada, máte právo na reklamaci. Reklamaci uplatněte co
nejdříve po zjištění vady, a to písemně na e-mail obchod@pavlinek.cz nebo poštou na adresu
sídla společnosti.
Uveďte popis vady, číslo objednávky a přiložte doklad o
koupi. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od
jejího uplatnění. Reklamace začíná běžet okamžikem, kdy převezmeme zboží k prověření.