Pavlínek s.r.o. - Profesionál přes zvedání, upínání a manipulaci s nákladem

FAQ 

Vítejte na stránce s nejčastějšími dotazy, které od zákaníků dostáváme o naší společnosti, produktech a službách!

Jaké produkty a služby nabízíte?

Zboží určené pro zvedání?

Kde působíte?

Jak si můžu zakoupit vaše produkty?

Jaké nabízíte způsoby doručení?

Jak si mám vytvořit účet na eshopu?
Jaké nabízíte způsoby úhrady?
Proč spolupracovat s námi?
Jak můžu vrátit zakoupené zboží?
Jak probíhá reklamace zboží?


Jaké produkty a služby nabízíte? 


Náš prodejní sortiment zahrnuje produkty určené pro zvedací operace (mimo jiné vázací řetězy, textilní vazáky, lanové vazáky, řetězy a lana v metráži, zařízení pro zvedání a manipulaci), upínací pásy, kusové komponenty a příslušenství pro zvedání a přemisťování břemene a produkty ze sekce železářství. 

Nabízíme servis a revize vázacích prostředků.  

Provádíme tahové (do 1500kN) a cyklické tahové zkoušky (do 250kN).

Více informací o revizích a naší zkušebně naleznete v odkaze: https://www.pavlinek.cz/pages/zkusebna-revize


V čem je zboží určené pro zvedání speciální?


Zvedání je dynamická operace vyžadující použití speciálního zboží vyhovující z hlediska konstrukce, bezpečnosti, použitých postupů výroby, obsluhy a kontrol a certifikace.

Zboží určené pro zvedací operace (např. řetězové, textilní, lanové vazáky; zařízení pro zvedání a manipulaci – kočky, kladkostroje, navijáky; vázací body, vysokopevnostní třmeny, atd.) je zařazeno do harmonizované sféry (v ČR zákon č. 22/1997 Sb.). Toto zboží musí vyhovovat požadavkům Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/42/ES o strojních zařízeních.

Tyto produkty jsou opatřeny označením „CE“ a údajem o nosnosti a jsou dodávány spolu s ES prohlášením o shodě a návodem k obsluze.


Kde působíte?


Naše služby poskytujeme na území České, Slovenské a Polské republiky. 

Navštivte náš slovenský eshop www.pavlinek.sk (platba v EUR) nebo polský eshop www.pavlinek.pl (platba v PLN).


Jak si můžu zakoupit vaše produkty?


Námi nabízené produkty zakoupíte v našem e-shopu
www.pavlinek.czkontaktováním našeho obchodního oddělení (telefonicky +420 595 693 911 nebo nám napište na adresu
obchod@pavlinek.cz ). 

Rovněž můžete osobně navštívit náš showroom v Ostravě-Vítkovicích.


Jaké nabízíte způsoby doručení?


Spolupracujeme s doručovacími společnostmi GLS, PPL, DPD. 

Zboží si můžete nechat poslat na adresu nebo na výdejní místo. 

Pokud je zboží skladem, standardně je odesíláno do 24hod. 

Možností je i vyzvednutí na prodejně v Ostravě-Vítkovicích. 


Jak si mám vytvořit účet na eshopu


Pokud nakupujete jako fyzická osoba: nejprve zadáte svou emailovou adresu na našem eshopu. Do emailové schránky Vám bude doručen kód pro přihlášení. Při každém dalším přihlášení postupujete obdobně – přihlašujete se po zadání kódu, který Vám bude zaslán do emailové schránky.

Pokud nakupujte jako právnická osoba: nejprve zadáte svou emailovou adresu na našem eshopu. Do emailové schránky Vám bude doručen kód pro přihlášení. Pokud za Vaši společnost bude objednávat zboží více osob, napište nám jednotlivá jména a emailové adresy na obchod@pavlinek.cz .
Proces je zpracováván naším obchodním oddělením. V případě, že jste s námi již v minulosti spolupracovali, automaticky přenášíme údaje o době splatnosti a zařazení do slevové skupiny i do Vašeho eshopového účtu.

Účet v našem eshopu nabízí řadu výhod – jednoduchá obsluha, ve svém účtu naleznete své předchozí objednávky, daňové doklady ke stažení. 


Jaké nabízíte způsoby úhrady?


První prodej řešíme formou zálohy / dobírky / osobního odběru zboží u nás. Druhou objednávku lze hradit platbou s krátkou splatností. Od třetí objednávky můžeme nastavit dlouhodobé podmínky (se standardní dobou splatnosti 30dní nebo individuální splatnost po domluvě). 


Proč spolupracovat s námi?


Společnost Pavlínek s.r.o. funguje na trhu od roku 1996. Skladem držíme trvale zboží přesahující hodnotu 30mil. Kč, od desítek dodavatelů z celého světa.

Nabízíme komplexní služby, mimo prodeje a výroby zboží i revize a trhací zkoušky.

Jsme certifikováni podle ČSN EN ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001. Náš eshop je certifikován Asociací pro elektronickou komerci (APEK), jsme členy Asociace zvedacích zařízení ČR (AZZ ČR), Regionální hospodářské komory Ostrava (RHK), Svazu podnikatelů pro využití energetických zdrojů SPVEZ. Držíme ocenění Zelená Firma a také jsme v programu Zodpovědná firma.


Jak můžu vrátit zakoupené zboží


Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
Pro uplatnění tohoto práva zašlete oznámení o odstoupení na e-mail obchod@pavlinek.cz nebo na adresu sídla společnosti (případně můžete využít náš formulář). Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Náklady na vrácení nese zákazník.


Jak probíhá reklamace zboží?


Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, máte právo na reklamaci. Reklamaci uplatněte co nejdříve po zjištění vady, a to písemně na e-mail
obchod@pavlinek.cz nebo poštou na adresu sídla společnosti. 

Uveďte popis vady, číslo objednávky a přiložte doklad o koupi. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Reklamace začíná běžet okamžikem, kdy převezmeme zboží k prověření.