Koronavirus - informace pro zákazníky

27. 10. 2020

Informace ohledně opatření COVID ve společnosti Pavlínek s.r.o. pro obchodní partnery :

společnost Pavlínek s.r.o. je k tomuto dni v provozu  a vyřizuje plynule objednávky a dodávky zboží.

s ohledem na stávající situaci s COVID 19 ve společnosti Pavlínek s.r.o. platí:

Dle  NV je povolen prodej

Objednávky posílejte elektronicky nebo telefonicky. Pouze v nezbytných případech osobně.

Dodávky zboží posíláme spedicemi, balíkovými službami apod. Osobní odběr je povolen pouze v nutných případech.

Při vstupu do areálu společnosti na ulici Šalounova 31 dodržujte pokyny našich pracovníků a ostrahy:

  • do vnitřních prostor může vstoupit současně pouze jedna osoba k vyřízení nutných záležitostí;
  • vstup do areálu je povolen pouze s respirátorem;
  • pokud nemáte rukavice – nafasujte u vstupu – ostrahy - jednorázové rukavice a tyto mějte na rukou po celou dobu pobytu ve společnosti;
  • zásada minimálního kontaktu – dodržujte doporučený odstup od dalších osob;
  • výdej zboží, nakládku zboží uskutečňovat pouze ve venkovním prostoru.

​Vnitřní opatření firmy:

1) Chráníme naše zaměstnance. Proto byli všichni zaměstnanci v souladu s nařízením vlády vybaveni respirátory třídy FFP2, které nosí po celou délku pracovní doby.

2) S ohledem na způsob transmise viru je navýšeno množství antibakteriálních prostředků: antibakteriální mýdla a gely jsou u všech používaných umyvadel v areálu, textilní ručníky byly nahrazeny jednorázovými. Ve společných prostorech jsou využívány difuzéry s antibakteriální náplní. Zaměstnanci jsou vybaveni jednorázovými rukavicemi pro práci se sdílenými dokumenty. 

3) Omezili jsme procesně styk jednotlivých oddělení - ten se podařilo takřka eliminovat. Kde to bylo možné, tam jsme pracovní prostředí upravili tak, aby jeden člověk seděl v jedné kanceláři, upravili jsme pauzy a vstupní řád tak, aby nedocházelo k nechráněnému setkávání lidí (sprchy, kuchyňka, apod.). Část personálu, u které to umožňuje povaha vykonávané činnosti, pracuje z domova. 

4) Všechna tato opatření zvyšují odolnost firmy proti nákaze a tím zvyšují šance na plynulý chod organizace, a to v přiměřené míře tak, aby bylo možné tato opatření udržovat dlouhodobě. 

5) V případě nutnosti náhlého omezení provozu naší společnosti z důvodu koronavirové nákazy o tom budeme zákazníky řádně a neprodleně informovat.

Děkujeme za spolupráci a přejeme zdraví nám všem!!!

Adam Pavlínek

jednatel společnosti

 

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookies
Povolit výběr Povolit vše