Informace ohledně opatření COVID ve společnosti Pavlínek s.r.o. pro obchodní partnery :
společnost Pavlínek s.r.o. je k tomuto dni v provozu a vyřizuje plynule objednávky a dodávky zboží.
s ohledem na stávající situaci s COVID 19 ve společnosti Pavlínek s.r.o. platí:
Dle NV je povolen prodej
Objednávky posílejte elektronicky nebo telefonicky. Pouze v nezbytných případech osobně.
Dodávky zboží posíláme spedicemi, balíkovými službami apod. Osobní odběr je povolen pouze v nutných případech.
Při vstupu do areálu společnosti na ulici Šalounova 31 dodržujte pokyny našich pracovníků a ostrahy:
Vnitřní opatření firmy:
1) Chráníme naše zaměstnance. Proto byli všichni zaměstnanci v souladu s nařízením vlády vybaveni respirátory třídy FFP2, které nosí po celou délku pracovní doby.
2) S ohledem na způsob transmise viru je navýšeno množství antibakteriálních prostředků: antibakteriální mýdla a gely jsou u všech používaných umyvadel v areálu, textilní ručníky byly nahrazeny jednorázovými. Ve společných prostorech jsou využívány difuzéry s antibakteriální náplní. Zaměstnanci jsou vybaveni jednorázovými rukavicemi pro práci se sdílenými dokumenty.
3) Omezili jsme procesně styk jednotlivých oddělení - ten se podařilo takřka eliminovat. Kde to bylo možné, tam jsme pracovní prostředí upravili tak, aby jeden člověk seděl v jedné kanceláři, upravili jsme pauzy a vstupní řád tak, aby nedocházelo k nechráněnému setkávání lidí (sprchy, kuchyňka, apod.). Část personálu, u které to umožňuje povaha vykonávané činnosti, pracuje z domova.
4) Všechna tato opatření zvyšují odolnost firmy proti nákaze a tím zvyšují šance na plynulý chod organizace, a to v přiměřené míře tak, aby bylo možné tato opatření udržovat dlouhodobě.
5) V případě nutnosti náhlého omezení provozu naší společnosti z důvodu koronavirové nákazy o tom budeme zákazníky řádně a neprodleně informovat.
Děkujeme za spolupráci a přejeme zdraví nám všem!!!
Adam Pavlínek
jednatel společnosti