+420 595 693 911

Po - Pá 7:00 - 15:30 Polední přestávka 12:00 - 12:30

obchod Zavinac pavlinek Tecka cz

Koronavirus - informace pro zákazníky

22. 3. 2020

Informace ohledně opatření COVID ve společnosti Pavlínek s.r.o.  pro obchodní partnery :

společnost Pavlínek s.r.o. ke dni 23.3.2020 je v provozu  a vyřizuje plynule objednávky a dodávky zboží.

s ohledem na stávající situaci s COVID 19 ve společnosti Pavlínek s.r.o. platí :

dle  NV je povolen prodej jen podnikatelům/firmám na IČO

objednávky posílejte elektronicky nebo telefonicky. Pouze v nezbytných případech osobně.

dodávky zboží posíláme spedicemi, balíkovými službami apod. Osobní odběr je povolen pouze v nutných případech.

při vstupu do areálu společnosti na ulici Šalounova dodržujte pokyny našich pracovníků a ostrahy :

do vnitřních prostor může vstoupit současně pouze jedna osoba k vyřízení nutných záležitostí

vstup do areálu je povolen pouze s rouškou nebo respirátorem

pokud nemáte rukavice – nafasujte u vstupu – ostrahy - jednorázové rukavice a tyto mějte na rukou po celou dobu pobytu ve společnosti

zásada minimálního kontaktu – dodržujte doporučený odstup od dalších osob

výdej zboží, nakládku zboží uskutečňovat pouze ve venkovním prostoru

pokud dojde u nás ke změnám – budeme informovat na webových stránkách

​Vnitřní opatření firmy:

1) Chráníme své zaměstnance. Proto byli všichni naši zaměstnanci v souladu s nařízením vlády vybaveni textilními bavlněnými rouškami, které nosí po celou délku pracovní doby.

2) S ohledem na způsob transmise viru je navýšeno množství antibakteriálních prostředků: antibakteriální mýdla jsou u všech používaných umyvadel v areálu, textilní ručníky byly nahrazeny jednorázovými. Ve společných prostorech jsou využívány difuzéry s antibakteriální náplní. Zaměstnanci jsou vybaveni jednorázovými rukavicemi pro práci se sdílenými dokumenty. 

3) Omezili jsme procesně styk jednotlivých oddělení - ten se podařilo takřka eliminovat. Kde to bylo možné jsme pracovní prostředí upravili tak, aby jeden člověk seděl v jedné kanceláří, upravili jsme pauzy a vstupní řád tak, aby nedocházelo k nechráněnému setkávání lidí (sprchy, kuchyňka, apod.). Část personálu, u které to umožňuje povaha vykonávané činnosti pracuje z domova. 

4) Všechna tato opatření zvyšují odolnost firmy proti nákaze a tím zvyšují šance na plynulý chod organizace a to v přiměřené míře tak, aby bylo možné tato opatření udržovat dlouhodobě. 

5) V případě nutnosti náhlého omezení provozu naší společnosti z důvodu koronavirové nákazy o tom budeme zákazníky řádně a neprodleně informovat.

Děkujeme za spolupráci a přejeme Vám i Vašim blízkým hlavně hodně zdraví !!!

Adam Pavlínek

jednatel společnosti

Tento web používá cookies Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookies
Rozumím